Általános leírás
Mire is számíthatunk: Ingame System átdolgozva
Karakteranimációk jelentősen valósághűbbek
A játékos karakterek szélei több textúrával "felpolírozták", azaz nem látni az éles elvágólagos különbségeket.
A gránátok mélyedést hagynak a földben
A különböző anyagok már nem védnek meg a golyóktól. Pl: egy aluminiumlemez mögé rejtőzve az MG elől, simán meghalunk.
Több mint 24 karakter problémamentesen megjeleníthető
Fedezék rombolható
A szél iránya befolyásolja a füstgránátot
Valósághűbb füsteloszlás, amikor egy tank a füstön keresztül áthajt
Fák és a fű mozog a szélben
A fűben lehet látni az emberek nyomait, tehát ellapított lesz, és így lehet az ellenséget követni.
Általános különbségek
Nehezebb lesz bombát elhelyezni, ezentúl nem elég hozzá egy gomb lenyomása. (hogy hogyan azt még nem lehet tudni)
Egyszerre lehet majd hajót vezetni, és lőni
A közelharc hasonló lesz ahogy a "Condemned" játékban
A küldetések az "Operation Cobra"-át idézik, amelynél az amerikai, kanadai, britt, és lengyel ellenállők bőrébe bújhatunk. A britt küldetésnél a Résistance által leszünk támogatva.
Két pálya közötti töltési idő megszűnt.
Multiplayerben a következők lettek megváltoztatva:
Max. 24 játékos
külünböző osztályok/rangok mint Doktor, vagy mesterlövész
Az elért pontokkal különböző tulajdonságokat lehet szerezni. Pl: Mint felvilágosítóként az elején csak egy kis Artillerie-t hívhatunk. Ahogy lépünk feljebb a pontlétrán, egy "Broken Arrow" is hívhatunk. (egy Artillerie saját helyzetünkre.)
Lista a legjobbakról, Statisztika hasonló mint Battlefield 2-nél
Új Multiplayermod "War"
Közlekedési eszközök
Olyan pályák, ahol stratégiai pontokért küzdhetünk.
A Call of Duty3 2006 végére jelenik meg Xbox 360, Playstation 3, Nintendo Wii-re. Pontos megjelenése: USA: 2006-11-03 UK: 2006-11-17
http://media.ps3.ign.com/media/801/801848/vid_14 89939.html <-- Itt megtekinthetitek a Call of Duty 3 Előzetes Videóját!
|